نگاهي به مزارع شهري كه از جديدترين روند طراحي استفاده مي كند

۶ بازديد

اين روزها خانه هاي شيك و جذاب شيك در خانه هاي كشاورزي بسيار خشمگين هستند كه پيچيدگي زندگي در شهر با گرماي جذابيت كشور روبرو مي شود. سبك مبلمان شهري در مزرعه تركيبي بي انتها از راحتي قديمي و راحتي مدرن است. اين تركيبي از بهترين طراحي هاي سنتي مزرعه و شيك شيك با عناصر معاصر مانند خطوط تميز ، مواد طبيعي و يك پالت رنگ خنثي است.

 

قيمت تشك خوشخواب

 

يك خانه مجهز به سبك شهري در مزرعه شهري ، تصوراتي از زمان ساده تري را به ذهن متبادر مي كند كه ايوانهاي پشت بام ، سقف هاي فلزي و سايدينگ عمودي از مكانهاي ديدني معمول بودند. مبلمان چوبي با رنگ تيره و متوسط مي توانند توسط سفيدهاي خامه اي و لهجه هاي خنثي در سايه هاي خاكستري برجسته شوند. جلوه خانه مزرعه را مي توان با لمس آهن فرفورژه و پارچه هاي بافتي بهبود بخشيد. فرش هاي هندسي فروتن لهجه اي عالي است.

مجموعه هاي خانه هاي كشاورزي مبلمان خانگي مگنوسن

D4646-04 مبلمان خانگي مگنوسن اتاق ناهار خوري پارك تينلي چين

مجموعه مبلمان خانگي مگنوسن مجموعه بوفه هاي تينلي پارك

مجموعه اتاق ناهار خوري تينلي پارك از مبلمان خانگي مگنوسن داراي طراحي مد مزرعه شهري مرسوم است. اين گروه از يك ظاهر طراحي شده بي انتها با ساختار محكم چوب جامد برخوردار است تا در برابر سالها استفاده مقاومت كند. سخت افزار برنجي عتيقه با پوشش پليمر به سبك خانه هاي كشاورزي شهري مي افزايد. چوب روشن را كه در اينجا به تصوير كشيده شده است انتخاب كنيد يا از ميان چندين گزينه جذاب ديگر از جمله مجموعه چوبي تيره Bellamy ، يك رنگ سفيد كهنه در مجموعه Bronwyn و سايه هاي روشن تر چوب در مجموعه هاي Willoughby و St. Claire را انتخاب كنيد. ميزهاي مستطيل و گرد ، كابينت هاي چيني ، سرورها ، نيمكت ها و چهارپايه هاي پيشخوان را پيدا كنيد.

Liberty Furniture Farmhouse Reimagined

652-br43 Liberty Furniture Farmhouse Reimagined Bedroom Armoire

Liberty Furniture Farmhouse Reimagined Armoire

 

محافظ تشك

اين زره پوش شيك Farmhouse Reimagined از مبلمان ليبرتي بيان كننده سبك قوي است. اگر به فضاي ذخيره سازي بيشتري نياز داريد ، اين قطعه خيره كننده را به مجموعه اي اضافه كنيد كه شامل يك تخت پوستر ملكه ، يك كمد 8 كشو و آينه مطابق و يك كمد خواب 3 كشو است. همچنين يك تخت پانل كينگ ، يك صندوق 5 كشو براي نگهداري بيشتر و يك نيمكت تخت خواب مناسب نيز موجود است.

مجموعه برندگان فقط مزرعه

مجموعه مزرعه معاصر Fruitwood



فقط برندگان مجموعه مبلمان معاصر Fruitwood Collection

با مجموعه غذاهاي خانگي فارم شهري معاصر Winners فقط طراوت و شادابي كشور را به خانه خود بياوريد. ميز گرد و صندلي هاي عقب ملافه با تركيبي از اسپرسوي تيره و رنگهاي بلوط روشن و متضاد ساخته شده است كه ظاهري جذاب را ايجاد مي كند. اين مجموعه از چوب هاي جنگلي و روكش هاي ساخته شده از جامد قصاب هاي سخت تجديد پذير برخوردار است.

تخفيف مبلمان خانه شهري

مبلمان خانگي در هاول ، نيوجرسي مجموعه اي گسترده از مجموعه مبلمان با نام تخفيف دار با ظاهري متمايز از خانه هاي شهري را به نمايش مي گذارد. خريد آنلاين كنيد و به دنبال فروش هفتگي ، تبليغات و كوپن باشيد. نمايندگان فروش با تجربه در كنار شما ايستاده اند تا شما را در انتخاب قطعات مناسب راهنمايي كنند.

 

قيمت تشك رويا

براي انتخاب گسترده در فروشگاه آنلاين مبلمان خانگي شركت كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.