موارد ضروري هتل لوكس

عرضه اينترنتي تشك و كالاي خواب

موارد ضروري هتل لوكس

۹ بازديد

مواردي كه در هتل مدرن ارائه مي‌شود

بياييد فرض كنيم به اندازه كافي سخت كار كرده ايد تا براي يك تعطيلات خوب پس انداز كنيد. بياييد بيشتر فرض كنيم كه تصميم گرفته‌ايد همه چيز را يك مرتبه بالا ببريد و شانس يك زندگي را براي خود تجربه كنيد. به عنوان بخشي از اين تصميم، شما خود را در يك اقامتگاه لوكس رزرو كرديد. اگر عادت نداريد مانند افراد ثروتمند و مشهور زندگي كنيد، ممكن است از دستيابي به آن چيزي كه براي پرداخت هزينه استفاده كنيد، دست ندهيد. براي كمك به شما براي اطمينان از اينكه اقامتگاه هاي لوكس شما واقعاً مجلل هستند، در اينجا 8 چيزي كه بايد از هتل خود انتظار داشته باشيد آورده شده است. اين موارد عبارتند از:

  • خدمات شخصي: اگر تصميم به پرداخت هزينه خدمات درجه يك گرفته ايد، اين چيزي است كه حق دريافت آن را داريد. در هتل‌هاي داراي رتبه برتر، كاركنان آموزش ديده اند تا خدمات شخصي به شما ارائه دهند. آنها شما را با نام مي‌شناسند، برخي از ترجيحات شما را مي‌شناسند و نه همه ترجيحات شما را مي‌شناسند و براي اطمينان از اينكه شما احساس خاصي مي‌كنيد تلاش مي‌كنند.
  • دسترسي به ذخيره سازي امن: افرادي كه سفر مي‌كنند و از اقامتگاه‌هاي لوكس استفاده مي‌كنند معمولاً با دارايي‌هاي مهم، لباس‌هاي گران‌قيمت و جواهرات ممتاز سفر مي‌كنند. هتل‌هاي لوكس از اين موضوع آگاه هستند و اطمينان حاصل مي‌كنند كه مهمانان به گاوصندوق و انبارهاي امن دسترسي دارند.
  • دسترسي به اينترنت رايگان: درك اين موضوع كه بسياري از هتل‌ها هنوز براي دسترسي به اينترنت هزينه دريافت مي‌كنند، گيج كننده است. اگر اقامتگاه‌هاي لوكس شما داراي واي فاي رايگان نيستند، اقامتگاه‌هاي لوكس نيستند.
  • حوله‌هاي هتلي حمام لوكس: ممكن است كمي كليشه به نظر برسد، اما هتل‌هاي لوكس واقعاً به مهمانان روپوش‌هاي حمامي يا حوله هتلي لوكس نفيس برند را براي استفاده در اتاق، اسپا و محوطه استخر ارائه مي‌كنند. در بسياري از موارد، روپوش‌ها مورد علاقه و قابل خريد هستند.
  • سرويس اتاق: افراد پولدار تمايلي به زندگي با قوانيني مشابه افراد عادي ندارند. آنها همچنين تمايل دارند تا برنامه‌هاي عجيب و غريبي داشته باشند. به همين دليل، هتل‌هاي مخصوص افراد ثروتمند و مشهور معمولاً خدمات اتاق را به صورت 24 ساعته و 7 ساعته انجام مي‌دهند.
  • مبلمان و ملحفه‌هاي لوكس: وقتي وارد يك اتاق هتل مجلل مي‌شويد، اولين چيزي كه خواهيد ديد يك قسمت نشيمن و سپس اتاق خواب يا يك اتاق خواب جداگانه خواهد بود. در قسمت نشيمن، بايد مبلمان هتلي شيك و راحت و دسترسي به سرگرمي (موسيقي/تلويزيون) را ببينيد. در اتاق خواب هتل بايد بهترين تشك هتلي و ملحفه هتلي را كه تا به حال در زندگي خود ديده ايد ببينيد.

مبلمان

  • پيشخدمت شخصي: در بالاترين سطح جامعه هتل‌هاي لوكس، بهترين هتل‌ها و استراحتگاه‌ها قرار دارند. اگر به يكي از اين نوع اقامتگاه‌ها مي‌رويد، ممكن است به يك پيشخدمت يا خدمتكار دسترسي داشته باشيد كه وظيفه آن برآوردن هر خواسته/نياز شما است. 

براي اطمينان از تجربه لوكس مورد انتظارتان، بايد با آژانس رزرو تماس بگيريد تا خدمات و امكاناتي كه دريافت خواهيد كرد تأييد شود. اگر نامي از موارد موجود در اين ليست نمي‌شنويد، بايد به جستجو ادامه دهيد. هشت چيزي كه بايد در يك هتل لوكس انتظار داشته باشيد.

 

لبخند بزن و ميزباني كن

رنوس

سريعترين |  تخصصي‌ترين |  منعطف‌ترين

تامين كننده تجهيزات و ملزومات هتل در ايران

021-66908358

0912-9533543

امكانات اضافي كه انتظار مي رود به صورت پويا صنعت را متحول كند

جدا از همه موارد فوق، مجموعه اي از امكانات اضافي وجود دارد كه بسياري از هتل‌ها قبلاً در عمليات خود گنجانده اند:

ارائه تلفن همراه به مشتريان در طول اقامت، با مگابايت رايگان و تماس تلفني با هتل صبحانه شخصي‌شده در اتاق در هر زماني از روز، خدمات كلاسيك هتل را به تجربه‌اي تخصصي‌تر تبديل مي‌كند كه به مهمانان اجازه مي‌دهد بدون محدوديت زماني از صبحانه خود در اتاق خود لذت ببرند. آب رايگان در هنگام ورود، و همچنين در طول اقامت. سرويس ميني بار سفارشي با محصولات روزانه كه مشتري از طريق اپليكيشن مخصوص درخواست كرده است. تلويزيون‌هاي آينه اي كه يك آينه را با نوع خاصي از تلويزيون تركيب مي‌كنند و موفق مي‌شوند نقاط بيشتري را در داخل اتاق‌ها مانند حمام تزئين كنند. اين فناوري صفحه نمايش‌هاي لمسي با دسترسي به اينترنت را براي استفاده مستقيم مهمانان شما ارائه مي‌دهد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.